@Draft
nisi se ni ti vozio busom osim u pakistanu.
obidji malo okolinu/tragedijaje sto ne moras puno putovati/ pa uporedi cenu i gradski prevoz. displeji ne sluze za pustanje idiotarija vec lokacije autobusa i dolazece stanice. o cistoci, razlici cene ako kupis dnevnu, mesecnu ili sestomesecnu kartu da ne govorimo
Meni je bus dobar,za cenu od sat i 20 minuta parkinga u zlatnoj zoni me vozi gde god po gradu. Od krševa pokondirenih tikava ionako više nigde ne moš'stići autom. Sa pošto sun subvencije naši novci, kad su već dati,voziću se još više.
Jos to subvencinisite i da prevoz bude dzabe za jos vise ljudi, ukljucujuci djake, a ne da naplacujete 5000din godisnju kartu. GSP-u te pare ne znace nista, naplacuje se naplacivanja radi. Ima mnogo zemalja koje imaju besplatan gradski prevoz. Imate pare za autobuse i sendvice, imate i za djake.
Većina piše busevi su raspali,nemaju klime..ovo,ono..a nisu se vozili busom bar 1 deceniju..idite u Bg pa se vozite i tako ta lupetenja..nemam većih primedbi,osim ajd,ima krševa nije da nema,ali to iskustvo voziti se busom je neopisivo lepo,životno iskustvo..
Ukinuti penzionerima besplatne karte. To po ceo dan iz dosade se vozi u tri sata kada je špic radnika ,djaka ,studenata gledaju gde da se spuste da sednu i kolutaju očima .
Pa naravno da se moraju plaćati najveće subvencije kada ima preko 30 hiljada korisnika koji imaju pravo na besplartnu kartu (30 hiljada je jedan manji grad),kada niti jedna cena karte nije ekonomska i kada imate cenu godišnje đačke karte od 5000 dinara.Pa naravno da mora.Pa koje bi to preduzeće izdržalo!??
gospodine besplatni,idi pa zivi u beogradu,mi bi samo nesto besplatno,a kako ti radnici da zarade platu,sramota nema besplatno,nista ko moze da plati taj neka se vozi ko ne neka sedi kuci I tacka svasta vam pada napamet
Prvo depolitizovati sve javne firme,npr.u JGSP takve maliverzacije postoje da gradjani nisu ni svesni.Pogledajte koliko je direktora bilo u zadnjih par godina.Nikom ne odgovaraju za svoj rad.Vozila u katastrofalnom stanju,nije mi jasno kako razne agencije za bezbednost uopste dozvole da vozilo starosti 25 god.prevozi putnike,a ima ih oko 70.
SNS firma, a narod se vozi u krševima, vozači napuštaju firmu zbog malih plata. Javna preduzeća služe da bi se krala državna sredstva sa nesposobnim partijskim poltronima.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Grad ove godine subvencioniše JGSP sa 2,5 milijarde dinara: Preduzeće sa najvećim dotacijama
Aleksandra Reves
aleksandra.reves@021.rs
Novi Sad
•14.06.2025.
•09:30 > 09:36
Komentari 17
Буђ
/
nisi se ni ti vozio busom osim u pakistanu.
obidji malo okolinu/tragedijaje sto ne moras puno putovati/ pa uporedi cenu i gradski prevoz. displeji ne sluze za pustanje idiotarija vec lokacije autobusa i dolazece stanice. o cistoci, razlici cene ako kupis dnevnu, mesecnu ili sestomesecnu kartu da ne govorimo
Putnik
Arči
Miloš
gradjaninX
Draft
Dag
Luka
Radmila
boger
Maradona
Ns
Slobodan
Паја
Majka
Zarko
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H